דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רשתות מתכת לכלובים 

מאת    [ 24/06/2013 ]

מילים במאמר: 353   [ נצפה 2591 פעמים ]

נוחות השימוש היא גם כן פרמטר מאוד חשוב לעוסקים בתחום. לא תרצו להקיף את הגינה שלכם עם רשתות מתכת דוקרות או רשתות שלא ניתן להזיז ממקום למקום בקלות. לבסוף יש להתייחס גם לבטיחות השימוש במתקן בעבורכם ובעבור בעלי החיים שבכלוב. רשתות חדות שעשויות לפצוע אותם לא כדאי יהיה להציב. כך גם רשתות עשויות חומרים רעילים. חשוב לזכור כי בעלי החיים שבכלוב עלולים לכרסם את הרשת או לבוא עמה במגע. הקפידו לבחור רשתות בטיחותיות ותוכלו להעניק לדיירי הכלוב תנאי מחייה הולמים.

רשתות נירוסטה עמידות

תפקידן העיקרי של הרשתות הוא ליצור הפרדה או לסמן גבול. אנו מציבים רשתות כאשר ברצוננו למנוע מעבר של בעלי חיים, חפצים או אנשים ממקום למקום. רשתות נירוסטה מאופיינות בעמידות לטווח הארוך. הנירוסטה היא חומר חזק שלא מחליד במהרה גם כאשר הרשתות באות במגע עם גשמים, מים, בוץ או לכלוך. ללקוחות שמחפשים רשתות עמידות לטווח הארוך, גמישות וגם יפות נמליץ לרכוש את רשתות הנירוסטה. אפשר להשתמש בהן להקפת גן הירק, בלול התרנגולות או בכדי למנוע כניסת מכרסמים אל השטח. 

איזו רשת מתאימה לי?

רשתות לכלובים שעשויות ממתכת או לכל שימוש אחר יש לבחור בהתאם לתנאי השטח. במקרים בהם מדובר במפעלי תעשייה כדאי לבחור רשתות עשויות יציקות עמידות בפני טמפרטורות גבוהות. לא כל רשתות המתכת מתאימות לטמפרטורות גבוהות. בכדי למנוע טעויות מיותרות כדאי יהיה להיעזר באנשי המקצוע לבחירת הרשתות המתאימות לכם ביותר. הניסיון המקצועי מאפשר להם לאתר במהרה פתרון מתאים לכל לקוח. אל תמהרו לרכוש רשתות יקרות ללא ייעוץ מקצועי. ייתכן כי דווקא הרשת היקרה ביותר כלל אינה מתאימה בעבורכם.

רשתות מתכת לגן הירק

הקמת גן ירק בחצר הבית זה רעיון נפלא, הירקות הטריים יוכלו לשמש את כל בני הבית. טיפוח הגינה מעניק לכל בני המשפחה שעות ארוכות של הנאה. הבעייתיות מתחילה כאשר מכרסמים ושאר מזיקים פולשים אל הגינה ופוגעים בשתילים. הצבת רשתות חיונית בכדי למנוע כניסת מכרסמים או חתולים אל השטח. ישנם מקרים בהם יש להתקין גם רשתות עליונות בכדי להגן על הפירות והירקות מפני הציפורים. הקפידו לבחור רשתות חזקות ועמידות ותוכלו ליהנות מהגנה מלאה על הגינה. חשוב לציין כי רשתות מתכת חזקות הן הבחירה הנכונה בעבור גינות הירק. רשתות פלסטיק או עץ העכברים מסוגלים לכרסם ולפרוץ.

חברת "הפח תעשיות מתכת" הינה החברה המובילה בישראל לייצור, יבוא, ייצוא ושיווק מוצרים מגוונים לתחומי החקלאות והתעשייה כגון: לולים בזכות למעלה מ -60 שנות ניסיון החברה ביצעה וממשיכה לבצע פעילות נרחבת ביותר בתחומה ומספקת מענה מדויק ואיכותי לכלל לקוחותיה המרוצים.
כיום, מנוהלת החברה על ידי דור ההמשך - משפחת הנקין.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב